Shred Cologne 2012 (Germany): Pangea Prod Edit

Shred Cologne 2012 Nils Jansons

Results (Full Results).

  1. Nils Jansons
  2. Dominik Wagner
  3. Richie Eisler
  4. Jo Zenk

Photo: Hedonskate (via).

Support Rollernews: make your purchases on Amazon via this link. Thanks!

Tags: , ,

  • Clemounet

    All the contests happening in Germany are so crazy !

  • Anonymous

    pretty shitty edit but comp looks crazy…

  • David

    three clips of a soul grind up a ledge and you cut richie’s super tech trick into pieces totally ruining it.

  • Heavy Hate

    Nils won for a few soul grinds?

  • manitu

    janson looks like a 5 yrs old little boy and/but he skates like a beast!!!

  • Anonymous

    this edit is sick http://vimeo.com/52030022

  • Anonymous

    vimeo.com/51393968

  • rolling since 1863

    whats the song ? – cheers

    btw, this looked so much better than the blading cup. I understand that it wasn’t in down town whatever with TV coverage but at least it was a real park……

    All the best,

    rs63

  • damn

    Nils is on fire!!

  • wow

    I guess 2 star WRS comps are WAAAAAYYYYYYY more exciting than 5 stars. that was sick!!

  • Cody Sagona

    Great comp but this edit was horrible to watch. Check out the Be-mag one instead which had some really great tricks in it.

  • Hater

    Haters gonna hate… I think the edit was pretty decent to watch and great music to catch the vibe!

  • tony

    peter benders edit should be postet on rollernews!!!!
    so sick !