Grey M12’s

New Grey M12 now available in limited numbers at Octona Skateshop.
More Pics in the topic | Source.

Support Rollernews: make your purchases on Amazon via this link. Thanks!

Tags:

  • fender9037

    there just valo cuffs with usd frames and someones put some grey m12 boots on there not that special

  • supb930

    ew they look likefitness skates

  • NL iNLine NL

    USD FRAMES :S:S ¿¿ IDIOT, KIZER HORNGACHER !!!

  • norwayrepresent

    haha fender lol usd frames …no valo cuff….no its grey m12s wtih gold serious kizers

    where did you get valo cuffs?

  • http://none. prizedbnx

    nah fender, they are kizer frames, with SILVER/GRAY ROCES CUFFS AND A SILVER/GRAY RAOCES BOOT, AND I THINK THEY availabe soon or sumthin. n00b

  • Chester

    fender U dick learn obout our sport be4 U try to teach it. plus its not hard to believe the’d do a silver skate as i had a pair of roces kuti(howevre its spelt) in silver years ago

  • charli

    cest enorme roces par contre niveux platine et couleur des ce patin la cest nul

  • FHILL

    those look awesome, does anyone know when they come out

  • m1ike

    quote :there just valo cuffs with usd frames and someones put some grey m12 boots on there not that special :quote

    fukin grom, ill tel ur mum u sed tht pile of shite. USD FRAMES!! haha since wen wer they USD frames??

  • jon summers

    HE GOT THE VALO CUFF FROM SUMWHERE LIKE ROCES HELPED CREATE THE VALO SKATE THEREFORE SUM OF THE PARTS ARE BOUND TO BE THE SAME AS ROCES SKATES. DUH !!!!!!!!!!!!!!!!!!! BUT DAMN THE LOOK HORRIBLE WHITE AND GOLD FRAMES BLACK ANIT-ROCKERS BLUE WHEELS AND A SILVER BOOT WITH BLACK SOULPLATES………………………….YUCKIE!

  • lil joker

    old school thats what it was like back in the day. If they skate well who cares what they look like. But i have to agree the white frames look out of place with the grey boot

  • http://www.octonaskateshop.com NoahZ

    Um those are my skates and I can tell you that they are all the way around completely 100% all roces. they aren’t parts from other skates and shit. they are the new NON-UFS M12’s that we put the UFS roces soul on them. They are exactly the same as the white and black roces out right now. EVERYTHING is the same. However, I think James Short and I are the only ones in America with these guys.

  • matthia

    id like to piss on those

  • cruz

    fender ur a fuckin retahd

  • hather

    more like GAY M12s